we gaan in 2022 weer in goede gezondheid verder!

Afgelopen tijd is in verschillende gemeenten, waaronder ons eigen Peeënrijk, vanwege het coronavirus besloten de carnavalsactiviteiten niet of nauwelijks door te laten gaan. In het verlengde hiervan heeft de Vereniging der Veteranen logischerwijze besloten dat ook het Veteranenbal niet kan doorgaan.

We balen enorm dat we, na twee succesvolle jaren in de nieuwe Cammeleur, nu een jaar moeten overslaan. Maar we weten ook dat het, in het belang van ons aller gezondheid, nodig is. De verwachting is dat we in februari vanwege het coronavirus geen grote evenementen kunnen organiseren, dus moeten we nu ook deze beslissing nemen.

Achter de schermen gaan we gewoon verder met het uitwerken van onze ideeën voor het Veteranenbal in 2022 en we hopen onze bezoekers dan ook weer terug te zien!

Bekijk hier de video

.

Sinds 1984 organiseren de veteranen van de vereniging der veteranen een veteranenbal op zaterdagavond met Carnaval.